Skončily nadbytečné telefonáty. Pacienty objednává Mediary

14.04.2022

Žádný telefonát pacienta nepovažujeme za zbytečný, jen desítky telefonátů od pacientů jsou agendou, která nás lékaře v pracovní době odvádí od toho hlavního, co máme vykonávat - věnovat se léčbě pacientů, ordinování. My máme 

Intuitivní objednávací systém, který nám posílá požadavky a návrhy k návštěvám, my jen schvalujeme nebo přesouváme, jak je zapotřebí. 

Desítky až stovky telefonátů, přetížená telefonní linka a sestra s hlavou jako pátrací balón. Tyto dny jsou snad navždy za námi. Řešení Mediary nám poskytuje volné ruce a klidnou práci. Jakmile se podařilo dostat komunikační platformu Mediary do větší poloviny mého obvodu, jsme pocítili výrazný úbytek telefonátů, navíc se pacienti sami začali realizovat a objednávat na preventivní prohlídky a očkování, jelikož jím to aplikace oznamuje a doporučuje. Je to jako procházka růžovou zahradou, když si organizujete ordinační dobu a termíny návštěv s Mediary.

Říká MUDr. Šindelář