Opakované pokusy dovolat se do ordinace ke svému lékaři pro objednání léků na tlak, které potřebuji mít stále u sebe, byl pro mě doslova nadlidský výkon. Někdy jsem se pokoušela dovolat do ordinace i několik dní, než se mi to podařilo.Přitom telefonát pak trval asi 2 minuty a SMS s receptem jsem dostala tentýž den. Od té doby, co...
INSPIRUJTE SE
Jak Mediary v praxi pomáhá
Z důvodu velkému počtu každodenních telefonátů od pacientů jsme administrativní záležitosti běžně vyřizovali někdy až do večerních hodin. Mediary nám s tímto významně pomohlo a dnes mohu říct, že díky tomuto řešení ordinaci zamykáme minimálně o dvě hodiny dříve každý den.
Od chvíle, kdy mi má obvodní doktorka řekla o Mediary, nemusím již vůbec volat s požadavkem o recept na léky a pomůcky. Když mě trápí zdravotní problém, jednoduše navrhnu termín, kdy bych se ráda ukázala v ordinaci a když mají zrovna volno, tak mi to jen sestřička odsouhlasí a vše je vyřízeno... Mediary je jednoduché a jakmile jsem si to...
Zhruba po 4 měsících provozu Mediary nám ubyli čekající pacienti a přibyly odborné výkony, které můžeme vykazovat na pojišťovny. Distanční konzultace zdravotního stavu nebo PLDD umožní vykazovat také komunikaci prostřednictvím digitálních platforem, jako je Mediary. Průměrné vyřízení požadavku mi zabere 2 minuty času, zatímco telefonní konzultace...
Žádný telefonát pacienta nepovažujeme za zbytečný, jen desítky telefonátů od pacientů jsou agendou, která nás lékaře v pracovní době odvádí od toho hlavního, co máme vykonávat - věnovat se léčbě pacientů, ordinování. My máme
Jsem doktorka a zároveň máma dvou dětí a co se týče organizace a vedení si termínů k očkování či přeočkování, pravidelných a periodických kontrol, je velmi náročné mít vše pod kontrolou, nezapomenout na něco, dovolat se do ordinací a domluvit termíny tak, aby co nejméně narušovali program dětí a pracovní doby nás rodičů.Několikrát jsem byla v...