Méně telefonátů od pacientů během dne mi umožňuje se soustředit plně na ordinování

Z důvodu velkému počtu každodenních telefonátů od pacientů jsme administrativní záležitosti běžně vyřizovali někdy až do večerních hodin. Mediary nám s tímto významně pomohlo a dnes mohu říct, že díky tomuto řešení ordinaci zamykáme minimálně o dvě hodiny dříve každý den.
MUDr. Oldřich z Olomouce
Každodenní rutina a vytížená telefonní linka mě vedla k myšlence, zda nezaměstnat ještě asistentku, která by mé zdravotní sestře vypomohla se zpracováváním požadavků od pacientů.
V té době jsem se na semináři potkal s kamarádem, který mi řekl o moderním způsobu komunikace pacientů s lékařem formou aplikace. Neváhal jsem a kontaktoval jsem společnost Mediary.
Dohodli jsme se na termínu ukázky u mě v ordinaci. Na prezentaci Mediary byla přítomna i sestra, která má administrativu na starost a ta byla velmi nadšena. Začali jsme Mediary používat a také doporučovat svým pacientům.
Nyní, je to asi 6 měsíců, co Mediary používáme, mohu říci, že to byl krok správným směrem a že nám toto řešení šetří denně spoustu času a peněz! Vřele doporučuji.